Dom za životinje

Ja: ,,Evo jedne pozitivne priče..." Melodi (,,Crvena Mrlja"): ,, ...Nakon svih tih negativnih priča..." Ja: ,, ...u kojoj su u glavnom fokusu životinje..." Melodi: ,, ...a ne 'smaknjavanje' glavnih likova i njihov očaj koji se prožima kroz celu priču..." Ja: ,, ... i koja služi da pokaže koliko je naša planeta čudesna..." Melodi: ,, ...jer će u sledećoj priči ionako biti morbidnosti na pretek..." Ja: ,,Melodi!" Melodi: ,,Šta, zar lažem?" Ja: ,, Konačno napišem pozitivnu priču i Melodi dođe da doda nešto." Melodi: ,,Kada ti pišeš pozitivne stvari, to je kao da pada sneg u Sahari." Ja: ,,Sneg je pao u Sahari, i to baš te godine kad sam napisala priču- ha, jedan: nula za mene!" Melodi: ,,Dobro, de, neka ti bude, znaš da napišeš nešto pozitivno jednom u sto godina." Ja: ,,Eto, tako." Melodi: ,, Mada je sa filozofske strane teška, šta ako ljudi izumru kao dinosaurusi?" Ja: ,,To nije bila poenta..." Melodi: ,,I šta ako od ljudske civilizacije ne ostane ništa?!" Ja: ,, U redu, dovoljno je..." Melodi: ,,Znači li to da je sve prolazno čak i više nego što moj depresivni mozak misli?!" Ja: ,,Aaaaa, dobro, nemoj da mi uništavaš i ovo malo volje! Pusti ljude da uživaju u priči i činjenici da je Zemlja prelepo mesto sa predivnim vrstama." Melodi: ,,Kako hoćeš. Dobro,čitaoci, vi uživajte u ovoj edukativnoj priči, a ja idem da nerviram Pisca.😏" Ja: ,,Sutra, Melodi, nerviraj me sutra, kada počnem da radim na onoj priči koju si pomenula...." Melodi: ,, (zapisuje) Evo, upisala sam u listu obaveza, od sutra radimo na onim ostalim pričama. 😉"
Linkovi:
https://issuu.com/suzanar./docs/dom_za__ivotin
za issuu
https://www.wattpad.com/story/180258632-dom-za-%C5%BEivotinje-suzana-risti%C4%87-suza
za wattpad

Comments

Popular posts from this blog

Amortica

Tišina (2023) - nova pesma