Nikada neće biti bolje


Nikada neće biti bolje:
Kao što se u priči može primetiti, ona nije nastala nakon ,,13 Smrti", već znatno ranije- prva priča u februaru 2012-te (pre ,,Magičnih devojaka" i posle ,,Zbirke kratkih priča", s obzirom da ne znam kada je ,,Crni Pratilac" nastala), druga u novembru 2016-te (posle ,,Umetnici žive zauvek"), a objavljujem je tek sada. Razlog za to je da sam razmišljala da li da je preskočim ili ne, u toku pisanja sam svesno stavljala delove koje nisam u pričama ,,standardne kolekcije" (što nakon nje, tj. u ,,Kraljevstvu Večite Tame" prestaje da bude ,,tabu" tema). Original prve priče je pisan mnogo slabije, da se ne lažemo, morala sam da dopunim i uozbiljim neke delove- pisala sam je sa šesnaest godina i možda sam bila uzrujana (s obzirom šta sam tog dana uradila moglo bi se reći da jesam, na neki način mi je taj dan promenio život), pisano je sa više ogorčenosti i bilo je nelogično u nekim delovima. Sada, sedam godina kasnije, ova priča je doživela doradu, ali je ideja priče sama po sebi ostala. Uzgred, što se stvarnosti tiče, u to mesto smo putovali u šestom razredu i ništa ovakvo se nije desilo, ali su se zato moje depresivne misli odista pogoršale na putovanju u osmom, međutim, nije došlo ni do čega ovako drastičnog, ovo je fikcija. Kao što se može videti u ,,Skali razuma" Sju predstavlja moju prošlost, ma koliko morbidan razlog mog odlaska kod nje bio ne sumnjam da bi mi bilo zabavno, ta devojka je stvarno bila zabavna sa svojim klipovima i forama 😆. Ponekad mi nedostaje, a onda se setim da je još uvek tu negde, samo što polako ali sigurno evoluira u Melodi gunđalo. Jadni ovi ljudi oko mene.😉
Sju iz stvarnog života nikada ne bi zadavala ovoliko glavobolje onima koji su odgovorni za nju, ali je definitivno sposobna za ovakve stvari, sreća (ili ne) što sve to nije znala ranije 😈, s tim da se ne bi isto moglo reći i za srednju školu, ali je sve to išlo isključivo u smislu autodestrukcije (ne slediti moj primer, naravno).
Linkovi:
issuu
https://issuu.com/suzanar./docs/nikada_ne_e_bi
wattpad
https://www.wattpad.com/story/182382027-nikada-ne%C4%87e-biti-bolje-suzana-risti%C4%87-suza


Comments

Popular posts from this blog

Amortica

Tišina (2023) - nova pesma