Crni pratilac- Zlo je večno

Crni Pratilac- Zlo je večno
Ova priča ima najveću starosnu granicu od svih mojih priča zbog gnusnih ubistava (možda sam ja navikla na takve opise ili šta već, ali možda će nekom drugom to biti previše), ako ste mislili da je prvi deo bio jeziv onda je ovo bar duplo jezivije.👤 Možda najgori negativac mojih priča, Crni Pratilac, vratila se sa još gorom armijom, ovoga puta sa novim zadatkom- da prizove svoju gospodaricu na Zemlju. Postoji deo koji defitivno privlači pažnju, daje posebnu draž ovoj priči i tera me da je čitam sto puta 😳... mislim... ovaj... govorim o sceni sa... izlaskom sunca! Jeste. Ona scena na kraju. Nisam uopšte mislila na Čejnu i Danielu 🙄 ... ma neee... ni na predivnu boginju tame Veber, sa svojom savršenom crnom kosom i mračnom energijom koja vuče ka sebi... Ništa. Nema veze, samo se šalim, stvarno su sve devojke iz ove priče prelepe, baš kao i iz ostalih priča (osim onog akrepa koji se pojavljuje u mojim pričama ,,Skala Razuma", ,,Gotika" , ,,13 smrti"... i koji piše sve ovo), nemam problem da priznam da se divim lepim devojkama 😉. Što se tih scena tiče meni su sasvim u redu, a i one brutalne scene su mi u redu (ali njih već ne bi trebalo prenositi u stvarni život, one neka ostanu samo u priči).
Linkovi:
https://issuu.com/suzanar./docs/crni_pratilac-_435ee73c7d8117
issuu
https://www.wattpad.com/story/182385073-crni-pratilac-zlo-je-ve%C4%8Dno-suzana-risti%C4%87-suza
wattpad

Comments

Popular posts from this blog

Amortica

Tišina (2023) - nova pesma