Dođavola sa srećom

Oduvek su mi bile zanimljive teme o ,,paranormalnom", čak sve te stvari doživljavam kao sastavni deo života. S obzirom iz kog kraja Srbije sam došla to ni ne bi trebalo da čudi, priče o vradžbinama, nevidljivim silama i neobjašnjivim pojavama bile su deo odrastanja i svakodnevnica. Doduše, na celoj teritoriji Srbije se govori o tome, ali je u tom delu zemlje najrasprostranjenije verovanje u to.
Kako sam volela da čitam jedan časopis sa paranormalnom tematikom naišla sam na razne zanimljive priče koje su mi privukle pažnju, te sam tako naišla i na članak koji me je inspirisao za ovu priču. S obzirom da mi psihološke teme nisu strane, htela sam da uradim i takvu priču samo sa drugačijim krajem nego u članku. Znatno je kraća od poslednjih nekoliko priča, za sada je poslednja koju sam napisala (trenutno sam počela priču na engleskom i priču- strip, isto na engleskom, u toku godine hoću da uradim nešto kao epilog i mislim da je to sve) tako da ću morati prvo da polako radim na tome, ipak sam odrasla osoba koja mora i da radi 😉
Za omot sam koristila svoj crtež, htela sam čisto nešto da probam i baš mi se svidelo kako izgleda 😊
Videćemo se ponovo uskoro 😉📝
Linkovi:
https://www.wattpad.com/story/182399728-do%C4%91avola-sa-sre%C4%87om-suzana-risti%C4%87-suza
wattpad
https://issuu.com/suzanar./docs/do_avola_sa_sr
issuu

Comments

Popular posts from this blog

Amortica

Tišina (2023) - nova pesma