Crvena mrlja

Planirala sam da objavim ovu priču tek nakon duže pauze jer je ovo poprilično nezgodna priča (tek prva sa sličnom tematikom, čisto da nagovestim), ali je sticajem okolnosti bila sledeća na listi posle ,,Oniks" i imala sam vremena da je uradim. Iskreno, ovo je priča koju sam čitala možda najviše od svih mojih priča, poprilično je morbidna i ne preporučujem onima koji se leče od depresije ili poremećaja u ishrani da je čitaju, može delovati loše po njih. Za sve ostale napominjem da autodestruktivne aktivnosti koje se pominju u priči ne bi trebalo ni po koju cenu pokušavati, iz ličnog iskustva govorim da ništa dobro ne mogu doneti.
Na početku napominjem da je priča inspirisana i mojim alter-egom, tj. likom koji sam kreirala dok sam bila mala jer sam uglavnom provodila vreme sama, ona se bavila stvarima kojima sam ja želela (i dalje želim) da se bavim. To je trajalo toliko dugo da je već postalo deo mog stvarnog života, ali je sa mojim krahom došao i njen krah. Poslednja scena sa Melodi je način kako je moj alter-ego nestao, samo sam opisala tu scenu. Volela sam da, u toj svojoj igri, pravim CD-ove od papira i tu sam stavljala pesme koje bih pisala, a te 2012-te sam pisala stvarno puno tekstova O_O . Pozitivni ,,album" koji se pominje u priči nastao je kad i priča ,,Oniks" i trebalo je da mi bude podrška za boljitak, ali je to palo u vodu i nastali su najmračniji tekstovi do tada. Od tada je prošlo puno vremena, ali je za mene vreme stalo. Ne moram sve sada da otkrivam, ionako će u toku 2019-te biti još ovakvih priča.
Linkovi do priče:
https://www.wattpad.com/story/172685201-crvena-mrlja-suzana-risti%C4%87-suza
wattpad
https://issuu.com/suzanar./docs/crvena_mrlja-s
issuu

Comments

Popular posts from this blog

Amortica

Tišina (2023) - nova pesma