Magical girls (Srpski)

Ovo je, začudo, jedna od normalnijih priča u mojoj kolekciji- nema patnje, masakra, smrti (samo na kraju druge glave) i tako tih stvari. Toliko je nenasilna da se čudim da li sam je ja napisala. Avaj, ideju je stvorila 10-godišnja ja, a ja sam samo spojila te sličice u celinu kada sam imala 16 (uh, ta 2012- ta...), pa su određeni delovi malo netipični za priču, npr. scena sa maramom (iz nekog razloga je tamo bio crtež Suzi sa maramom preko lica, pa rekoh da to iskoristim) 😀
Naravno, ni ova priča nije za decu, osim ako nemate nameru da im objašnjavate kraj IV-te glave. 🙃😳🤣
Priznajem da nisam baš ljubitelj nekih jako eksplicitnih scena u svojim pričama, tako da se od mene tako nešto ne mora ni očekivati, ja sam ipak u domenu psiholoških trilera i depresivnih priča. Svako se najbolje snalazi u svom domenu, a ovo je bila eksperimentalna priča o superheroinama i ljubavi, jedna od poslednjih sa srećnim krajem i umerenom radnjom.
💜💛Priču možete pročitati na sledećim linkovima:💙❤
https://issuu.com/suzanar./docs/magical_girls-
issuu
https://www.wattpad.com/story/170932463-magical-girls-srpska-verzija-suzana-risti%C4%87-suza
wattpad

Comments

Popular posts from this blog

Amortica

Tišina (2023) - nova pesma