Ready for Action?! (srpska verzija)

Imala sam u planu da nastavim sa pričama tek na proleće, ali ću uspeti da objavim još neke, nešto ozbiljnije, u toku decembra. Ko zna zašto je to dobro- toliko ću sebi natrpati posla na vrat, možda i ne primetim sve te iritantne praznične stvari oko sebe. 😒
Ova priča spada u jednu od onih koje imaju dosta akcije u sebi, označava moj novi pristup pisanju i priče postaju zrelije. Imala sam petnaest godina kada sam je napisala a i dalje je smatram jednom od svojih boljih priča.
Trivija :Black je lik koji se pojavljuje čak u pet priča i pominje u još jednoj- za sada, ona je stvoreni lik koji obara rekord po broju pojavljivanja u mojim pričama.🖤
Evo i priče i svih šest sjajnih devojaka:
https://issuu.com/suzanar./docs/ready_for_acti
Issuu
https://www.wattpad.com/663076496-ready-for-action-suzana-risti%C4%87-suza-sr-glava-i
Wattpad
Spremni za akciju?! Ako je odgovor DA i ako imate više od 13 godina, link je gore 😉🏍

Comments

Popular posts from this blog

Amortica

Tišina (2023) - nova pesma