Ready For Action?! Blekin dnevnik


I tako... ustala sam u tri sata jutros i počela sa postavljanjem priče. Da stvar bude još luđa, planiram da završim još jednu priču- pesmu na engleskom pa da pravim dužu pauzu od postavljanja, koju ću svakako iskoristiti da uradim još priča. Ne smem da preterujem, ni moje oči ne mogu da izdrže ovaj tempo na duže staze 😵
Ova priča je poslednja koja je započeta pre moje selidbe, nastavila sam da je pišem i kada sam došla ovde, a prva je nakon završetka srednje škole. Trebalo mi je još nešto za tu priču, nešto mi je nedostajalo u ,,RFA?!", htela sam da poslednji deo bude o Black i da ima više psihologije pošto sam nakon ,,Oniks" i ,,Crvene mrlje" shvatila kakve priče ja u stvari mogu da pišem, tj. psihološke drame. Svakako, vremenom je moje pisanje postalo zrelije i mislim da mi ta tematika sve bolje ide.🙂
Ipak, uvek napomenem da je pevanje moj glavni domen, ali to ne znači da ne moram da se trudim da pišem i crtam bolje- uvek će biti boljih od mene, no ja želim da vidim šta je najbolje što ja mogu uraditi. Nadam se da  će se jednog dana ljudima svideti moji radovi takvi kakvi su, a ja ću pustiti vreme da me vodi putem kojim ono misli da je najbolje 😉


Comments

Popular posts from this blog

Amortica

Tišina (2023) - nova pesma