Zbirka pesama 1, 2, 3, 4




Kao što možete primetiti, na omotu nije moje ime- ovo su pesme mog oca, s obzirom da je on u svojoj mladosti pisao pesme. 🙂 Ja sam pisala dok sam bila dete i htela da budem pesnikinja kad porastem, ali sam u međuvremenu postala tekstopisac (i pisac, što se moglo videti do sad) 😄
Jednom prilikom je moj otac doneo ove pesme iz svog rodnog mesta, čisto da ih sačuvamo, no sada mi se javila ideja da ih ipak prepišem i objavim. Verovatno ih ima još mnogo, znam da i ja negde imam još dve sveske (svašta se pogubilo po kutijama nakon selidbe 😐), i sam kaže da je puno pesama i poklonio. S obzirom da je osamdesetih imao tajnu radio stanicu neke pesme je čitao na tom radiju, što baš nije bilo pametno s obzirom da nigde nije zabeleženo ko je pravi autor jer je koristio nadimak. I tako, htela sam da sačuvam i njegova dela, samo sam zbog mimoilaženja u atmosferi pesama i mojih priča napravila poseban nalog za njegove pesme, ja pišem o teškim i sumornim temama a on je više imao ljubav kao inspiraciju 😘 (iako su mu te devojke uglavnom bile drugarice za koje je pisao pesme, nije stvarno voleo sve te devojke iz pesama 😉)
Linkovi:
Zbirka pesama 1- issuu 
wattpat
Zbirka pesama 2-issuu
wattpad
Zbirka pesama 3-issuu
wattpad
Zbirka pesama 4-wattpad

Comments

Popular posts from this blog

Amortica

Tišina (2023) - nova pesma