Razbijač snova

,,Hvala svima koji su pročitali ovu i / ili neku od mojih priča,veoma sam vam zahvalna na tome. <3
Ovom prilikom želim da se izvinim ako sam bilo koga uvredila u nekom delu, nikada mi to nije bila namera, kao i da napomenem da ne sledite moje autodestruktivne korake iz priča, ma šta se meni desilo setite se da je to samo deo priče kao i svake druge. Za ovih deset godina nam naučila mnogo, stvorila puno priča i likova, čak sam uspela i da objavim sve priče. Hvala vam što ste deo svega toga, hvala vam za svaki izdvojeni sekund koji ste poklonili bilo kom mom delu. Nadam se da su bar neki delovi ostavili pozitivan utisak na vas, još jednom se izvinjavam za sve što nije bilo u redu. Život nije večan, trudite se da ga ne provedete u tami sopstvenog uma, vidim dokle je mene to dovelo- setite se da sami kreirate priču svog života, potrudite se oko nje i ostavite novim generacijama priču vrednu prepričavanja. Ako nekom zatrebam, biću u svojim delima."
Suzana Ristić Suza

ps. Znam kako je ovaj kraj zvučao, to je samo oproštaj od mene kao pisca, ne oproštajni govor ili tako nešto. Odoh sada da razmislim da li ću objaviti pesme kao poeziju ili da preskočim taj korak, ipak bi bilo suviše teško 💔, reči bez melodije i mog glasa su samo slova na papiru.
Hvala vam i što ste posetili moj blog i odvojili vreme da pročitate ovaj (ili neki drugi) članak koji sam pisala, a hvala i svima koji su pročitali neku od mojih priča, nadam se da su ostavile pozitivan utisak na vas. Ako nisu, žao mi je, pravite se da to nikada niste videli i da one ne postoje. 😐 😉
Linkovi do poslednje priče:
https://www.wattpad.com/story/188631898-razbija%C4%8D-snova-suzana-risti%C4%87-suza
Ovo je za wattpad, jedan od najpopularnijih sajtova za objavljivanje priča
https://issuu.com/suzanar./docs/razbija__snova
Ovo drugo je za issuu, platformu za postavljanje u PDF formatu i mesto gde sam prvi put postavila priče davne 2018. u oktobru (sad nije davno, ali biće za nekoliko godina. Valjda će neko ovo da čita za nekoliko godina, ko će ga znati.) 🤔 🤷🏻🤷

Comments

Popular posts from this blog

Amortica

Tišina (2023) - nova pesma