Top 10- Moje priče po kategorijama

Ovo nije deo standardne kolekcije, već samo lista urađena čisto onako, stalno pravim ovakve liste u svojoj glavi i razmišljam o svemu i svačemu. Na primer, dok sam se vraćala iz škole svi su mislili da samo zurim u asfalt bez razloga, no ja sam bila zaokupljena raznim mislima i igrama koje sam smišljala u sebi. Jedna igra je bila prevođenje mojih tekstova sa engleskog na srpski i obratno 😄, to je baš znalo da me zaokupi tokom celog puta do kuće, a i dobra je vežba za mozak 😉.
I tako,kako su ove priče aktivni deo mog sveta često razmišljam o njima i međusobno upoređujem likove i scene (ponekad i vodim ,,konverzacije" sa njima, najčešće sa Melodi, lako uđem u likove 😉), te je tako i ovaj dodatak nastao. Htela sam još neku kategoriju no nisam imala ideja trenutno, pustiću one koji pročitaju priče da sami prave neke svoje liste 🙂 Možda će neko smisliti listu ,,Top 10 momaka", meni je bilo lakše da pišem o devojkama, a tu su i one teške scene koje su standard u mojim pričama- možda će nekom pasti na pamet lista ,,Top 10 srećnih momenata"(nominujem venčanje u ,,Godišnjim dobima II" i venčanje u ,,Magical girls" 👰🏻🤵🏻)
Linkovi:
https://issuu.com/suzanar./docs/top_10_lista-s
issuu
https://www.wattpad.com/story/186712751-top-10-moje-pri%C4%8De-po-kategorijama
wattpad

Comments

Popular posts from this blog

Amortica

Tišina (2023) - nova pesma